'Marley och jag

Hej hej alla sötisar.
ja just nu gör jag inte mkt men jag har mkt att berätta!!

ja igår såg jag en film som hette marley och jag och jag och den handlade om ett par som precis hade gift sig och så..
men bekymmret för dom va att dom inte kunde skaffa barn så att dom
va lite olykliga men ändå lyckliga...
men då kom tjejens man på att man kunte skaffa en hund och då så överraskade han henne...
och dom fick en jätte söt hund som dom döpte till Marley..
hundenden va jätte busig och ja...
den växte upp och den blev allt tröttare och tröttare för varje dag som gick och den blev allt mindre rolig att vara med eller inte men aja.

man tror att allt ska sluta lyckligt men det gjorde det inte det slutade men att Marley blev avlivad för att hans magsäck hade vridit sig!!

Snyft...

Pussar o kramar från

                                                           

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va filmen bra ? :)

2009-08-23 @ 19:07:35
URL: http://mmliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0